AutoWeek en VZR slaan handen ineen
Datum: 24-05-2018
Zakelijke rijders zorgen voor ongeveer de helft van de nieuwe autoverkopen en zijn erg geïnteresseerd in nieuws over auto’s. Een groot deel van de bezoekers van AutoWeek rijdt de auto ook zakelijk en heeft veel interesse in het laatste nieuws over bijtelling en andere zakelijke tips. Vereniging Zakelijke Rijders (VZR) en AutoWeek zijn daarom een samenwerking aangegaan om de zakelijke rijder nog beter te informeren.
Nederland kent ruim 1,3 miljoen zakelijke rijders met een auto van de zaak, al dan niet geleased via een leasemaatschappij. Een zakelijke rijder wil over andere zaken geïnformeerd worden dan een particuliere autobezitter. Zakelijke rijders gebruiken hun auto op een andere manier en hebben ook met andere financiële verplichtingen te maken.
De specialistische kennis van VZR over de zakelijke automarkt wordt nu ook toegankelijk voor AutoWeek-lezers. AutoWeek-lezers krijgen in de rubriek “Diagnose” hun vragen beantwoord door de VZR-Leaserijdersexpert Martin Huisman. Daarnaast geeft VZR elke maand, middels de VZR Lease Top 10, aan wat de zakelijk aantrekkelijkste auto’s zijn voor de zakelijke rijder en wagenparkbeheerder. Deze VZR Lease Top 10 wordt bij VZR en AutoWeek online en offline gepubliceerd.
De ruim 27.000 actieve VZR-leden worden door AutoWeek op de hoogte gesteld van het laatste autonieuws, doordat een abonnement op GTO, AutoWeek Classic Cars of AutoWeek bij een VZR-lidmaatschap zit. Met méér dan 7.250 autotests biedt AutoWeek alles over auto’s voor autoliefhebbers, autobezitters en potentiële kopers. Daarnaast kan de zakelijke rijder op autoweek.nl heel gemakkelijk auto’s met elkaar vergelijken.
Geplaatst op: 24-05-2018 16:13